måndag 28 december 2009

Väntar på paket..

Japp det är vad jag gör, har ikväll beställt mig min egen Kitchen Aid, blev en creme färgad då jag känner att den vita är för blå, alltså så jätte vit. Mordern platspåse vit.

Eftersom jag är ute efter att få mer modern lantstil i köket så fick de bli en creme färgad.. Beställde ett helt paket så man fick med lite tillbehör, lika bra när man ändå lägger pengar på det..

Har även beställt en C3 Perkulator 10 koppar, borstadt stål. Hunny var jätte snäll o köpte en till mig idag på Carlssons i Växjö men de hade bara 2-6 koppars, känner att den blir för liten hos oss så jag ska lämna tillbaka den o så beställde jag en större ikväll..

Idag har el gubben fixat ALLA spottar i taket, blev skit bra! (Bilder kommer). Även ugn, micro har blivit inkopplat idag så nu har vi ett funktioneligt kök :o).. Väntar nu BARA på rörnissen som ska koppla in diskmaskinen, när det är gjort ska NYBE kakla och sätta alla socklar :oD..

Så ikväll gjordes det mat i vårt nya kök för första gången :oD..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar