torsdag 23 juni 2011

Fixa o donar..

Har nu försökt att fixa till min blogg, lite med färger o utseendet.. Får prova o känna mig fram lite..

Vilket som, ska nu bara slänga ett öga på H&M´s hemsida på en klänning o sen göra mig o Alice klara för avfärd mot byn.. Ska fixa lite inför midsommar, handla bland annat :o/..

Shit, imorn är det midsommar!!

Käns som det inte alls var så länge sedan det var midsommar, kom ihåg hur jag hade köpt alkoholfritt vin o slagit över i en vanlig vinflaska, drack vatten ur toma ciderburkar som jag o Julanta "delade på" ;o)..

Fungerade klockrent fram tills då folk kom fram o ville att jag skulle smaka på deras dricka, körde med borförklaringen att jag inte ville bland för mkt för då fick jag så ont i magen ;o)..

Gick sådär..

Nehepp, nu vaknar sessan!..

Over and Out!..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar