lördag 23 juli 2011

Lite depp..

Känner mig nere, regnet öser ner o jag vet inte vad jag känner riktigt..

Älskar Alice över allting annat på denna jord, sedan hon föddes har jag verkligen försökt åka runt med henne till nära o kära.. Jag är en väldigt social människa, det vill jag även att Alice ska bli, för sådana är både Hunny o jag..

Men sedan vi fick Alice har vännerna försvunnit känns det som.. Jag har absolut inte suttit hemma o bara varit med Alice utan försökt gå på diverse träffar o umgås med vänner.. Men nu känns det som vi inte längre tillhör "det umgänget"..

Vänner som vi umgicks på ett eller annat vis varje vecka/helg.. Nu hör man inte av dem, ser på FB att de festar, umgås o äter ihop..

Frågar man dem ifall man ska ses så är de upptagna/ska träna/jobbar mm..

Varför???..

Ledsen blir man i alla fall.. Trodde vi var vänner, men hade jag så fel??..

<3 :'o(....

3 kommentarer:

  1. :( Nää.. va tråkigt!! men det är nog ett rätt vanligt fenomen tror jag tyvärr!!

    SvaraRadera
  2. Hej vännen!
    Visst det blir det annorlunda när man har fått barn men vännerna ska inte lämna en för det. Tråkigt att du är ledsen.

    Jag känner mer så att vi idag umgås heller med de som också har barn just för att de förstår en bättre och inte tycker det är jobbigt att man har med sig sitt barn eller den får sig ett utbrott :)

    kram!

    SvaraRadera
  3. Förstår precis hur du känner dig! Tycker de flesta försvann när jag blev gravid. Man får hålla i dom man har kvar men visst är det tråkigt. :(
    Kram Therese o Melker :)

    SvaraRadera