torsdag 1 juli 2010

6 arbetsdagar ikvar..

Jupp, när jag går hem från jobbet ikväll/om 1 timme så har jag bara 6 arbetsdagar ikvar att jobba innan de e dags för den underbart efterlängtade semstern!

Ni anar inte hur skönt de ska bli!.. Helgen som kommer har vi nada planerat, blir nog att få upp rullgardiner & persienner i huset o dona med lister i hallen :o).. Sen blir det väl lite grillning o en tur till havet kanske ;o).. Inga MÅSTEN, eller jooo, två måsten finns.. Tvätten :o( o en rullgardin i vårt sovrum.. Är så ljust om nätterna så jag har skitsvårt att sova :o(.. Sen det enorma tvättberget som finns i tvättstugan har jag lovat mig själv att ta tag i nu under helgen.. Minst hälften ska var gjort tills på söndag kväll!..

Känner mig nöjd över att må bra idag oxå :o), var hemma igår då jag sovit fruktansvärt dåligt o min mage o jag var absolut inte överens :o(.. Men jag vann den duellen i alla fall!.. Magen är lugn idag :o).. Det gillas!..

Nehepp, dags att göra ett sista ryck o göra lite nytta innan de e dags för hemfärd!..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar