måndag 5 juli 2010

Skummeslöv - Nedräkning..

Den gångna helgen gick som vanlig alldeles för fort!.. Fredags gjorde vi inte mkt, tog de lugnt o grillade lite jag o Hunny själva.. Vi hade bokat med folket; Jullan, Kansen, Grizzly, Cassi, Jonis, Kalle & Torne att vi skulle bege oss ner till Skummelöv för en dag vid havet :o).. Torne o Knas hade sina leksaker, JetSki o Vattenskotern med sig oxå :o)..

Vi mötte upp Ida, Nicke o söta Nemah nere i Skummeslöv då de har stuga där nere :o)..

Hela gänget stannade hela kvä'llen, då vi gick i samlad trupp och åt ihop på strandpensionatet (har jag för mig det heter).. Helt kanon god mat har de i alla fall!.. Det blev en helt underbar heldag där nere då vi stannade till 24.00.. Några passade även på att stanna över natten..

Kalle o Nicke e väldigt njöda efter maten i alla fall ;o)..

Igår tidigt på fömiddagen åkte Hunny o spelade paintboll o jag försökte göra lite nytta, körde några maskiner tvätt mellan varven som jag sov under förmiddagen.. Gick upp vi 11 tiden o bara tog de lugnt.. Sen frågade syster A om vi skulle ner t Välje o bada.. Så det fick de bli.. Var där nere några timmar, Hunny kom sen o mötte upp han oxå :o).. Träffade massa kändisar i Välje, Millan o Nicke hela Hunny´s familj med syskon, syskonbarn o respektive..

Par bilder från midsommar paddlingen :o)..
Nedräkning på börjad:
4 ½ arbetsdagar ikvar tills semestern!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar