torsdag 8 juli 2010

Planering o Sömn!..

Jupp, just nu planeras det för fullt där hemma hur vi ska lösa helgen smidigast samt vad vi har att göra första semesterveckan..

På måndag har vi tänkt att bege oss till Ullared, GeKås närmare bestämmt.. Bara jag o Hunny, går snabbast då ;o).. Har en del som vi behöver fylla på med där hemma nämligen.. Onsdag morgon är det besiktning av hisvagnen som gäller, torsdag morgon läkarbesök.. Ja, så det är bara tisdag o fredag som vi inte ha något alls inbokat :o).. Hoppas på att då hinna med att fixa dynorna i husvagnen, sen ska den packas o möblerna ska tvättas av riktigt med..

Så det kommer inte vara några problem att fylla den lediga tid man har i alla fall ;o)..En sak är väldigt säkert i alla fall, ska INTE stressa eller nått sånt.. Ta de lugnt, sova o bara njuta så mkt som jag bara kan.. Så får jag hoppas på att magen håller sig lugn med bara..

Imorse var den inte det :o(, måde skit redan när jag vaknade :o(.. Men men, snart har även denna dagen gått.. Ska hem o hämta syster J´s presenter som jag ska slå in imorn på jobbet :o).. Sista arbetsdagen imorn på 4 veckor!.. Mmmm LÄNGTAR!!!..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar