lördag 26 mars 2011

Badat idag..

Jisses vad dagarna springer iväg! Redan lördag kväll!
Varit o badat i Växjö idag med lilla Alice, går riktigt bra, bäst går det att duscha :o).. Så söt, får hon lite vatten i ansiktet försöker hon svälja det, inga sura miner alls :o)..

Så nu e vi hemma, ligger o myser i sängen, hon sover så sött här bredvid mig! :o)..

Fick ett reklam mail om sommarklänningar, hittade en som jag fastnade för färgen, man kanske skulle beställa en sådan klänning till namngivnings-/30 års festen i juni.. Får klura lite på det :o).. Fin va den i alla fall, men sen e de ju en annan femma om den passar på, på stil o storleks mässigt..

Nehepp, om man skulle fixa nått o äta innan Alice vaknar? Blir lax för mig, passa på när Hunny inte e hemma.. Fast just nu hade jag hellre haft han hemma o skippat laxen.. Saknar han faktiskt en hel del.. Men men, kommer ju hem imorn-kväll..

Ne nu MAAAT! Hör att Alice mage kurrar den med, så hon vaknar väl lägligt till min mat e klar ;o)..

1 kommentar:

  1. Är det klänningen på bilden så ser den hur snygg som helst ut!! Köp köp köp! :)

    SvaraRadera