fredag 25 mars 2011

Fixa o dona..

Jupp det är vad den övriga tiden går till som jag inte ägnar åt Alice..

Just nu gäller det att knåpa ihop ett brev till fd. husägarens advokat gällande badrummet :o(, sen har vi börjat planera inför en namngivningsfest för lilla Alice samt Hunny's 30års fest..

Vi har tänkt att sammköra dessa två "kalas" i början av juni, hoppas på braväder som man kan vara ute :o).. Att det blir namngivning och inte dop har med att göra att varken jag eller Hunny är speciellt kyrkliga av oss, men ändå vill vi ha något för henne.. Så pratade innan i veckan med kommunens kommunalråd om hjälp. Det ställde hon mer än gärna upp på :o)..

Så i o med Hunny fyller 30 nu i april sa vi att vi tar firandet samtidigt som namnfesten, är samma folk i princip som ska bjudas ju, kostar ju en del så man får ju passa på ;o)..

Så nu ska jag ta tag i att klura på hur inbjudningarna ska se ut, ska göra dom själv :o)..

Idag hade vi tänkt att besöka "kyrkis" för de små barnen, men sessan vaknade lägligt till vi skulle åka o var hungrig.. O nu ligger hon på min mage o har ont i sin.. Så bussar o klappar henne så gott det går.. I eftermiddag åker Hunny till Kalmar för att döma hela helgen, så jag o Alice åker hem till mamma/mormor o pappa/morfar o äter våfflor ;oP..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar