torsdag 14 januari 2010

Fyrbent o gympa..

Japp, igår skedde det.. Jag tog tag i att börja röra på mig.. Var på ett gympa pass i Eneryda..
Var riktigt trevligt måste jag få säga, svettas lite :o).. Lite skratt blev det då allt då man kände sig helt bortkommen vid vissa steg/rörelser.. Men det blir bara att öva o öva, någon gång kommer de nog fastna.. På söndag är det styrke gympa, har bestämmt mig för att gå på det med.. Måste ju fortsätta när man väl fått tummarna ur..

Trode det skulle vara jobbigare än det var med tanke på min kondis o förkylningen :o).. Men det gick kalas bra..

Nehepp, nu ska jag bege mig hem till Mammsen o Pappsen en stund, eller typ hela dan lär det bli :o).. Tänkt promenera med Mammsen några rundor med några fyrbenta vänner :o)..


Ha de gott alles!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar