onsdag 20 januari 2010

Måla måla måla..

Det är vad jag har gjort i förmiddag.. Målat massor, det tråkiga är bara att det knappt syns :o(..

Har målat allt pill jobb runt fönster, dörrar o taklister.. Så just nu sitter jag o äter lite tacos paj som Hunny gjorde igår kväll :oP.. Ska strax ge mig på att måla igen, fst med rollern denna gång :o)..

Spackla måste jag gör med sen, väggen där tapeten ska sitta är bulig, så det är lika bra att göra det riktigt från början.. Så det skall fixas idag.. Men innan helgen SKA tapeten vara uppe på väggen :o)..

Kom på med nu i förmiddags hur jag ska göra med förvaring av vårt "fin" poslin, alltså de glas, bestik o tallrikar som vi använder när vi dukar för festlig måltid :o).. Blir nog ett högskåp som är 40cm brett o så sätter vi vitrinluckor på det :o).. Ska kolla upp det lite bättre så alla saker finns att få tag på innan jag lägger fram förslaget för Hunny ikväll :o)..

Ikväll är det gympa med :o).. Ska bli kul, se om man hänger med bättre denna gången :o)..

Ha de gott!!..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar