torsdag 28 januari 2010

Köket, snart snart - klart klart!!

Ja då har kaklet i köket fogats idag, blev bättre än jag trode :o).. Så nu är köket nästan helt klart, bara några taklister, hyllan över kylen o frysen sen ska jag måla dörrposterna invändig så att säga :o)..

Har införskaffat mig en lite radio att ha i köket med, enormt nöjd med den, eller som en undebar vän skulle säga AP NÖJD!.. Ha ha, för söt :o).. Att den sen bara kostade 99 kr gjorde det ju inte svårare att köpa den ;oP..

Även en ny plastmatta från stenbäckmattor i Växjö är införskaffad, skönt att ha något att stå på plus man skydar golvet lite :o).. 50% rea med, det gillar vi :o)..

Här kommer lite bilder hur det ser ut nu ikväll..

2 kommentarer:

  1. Vart köpte du radion?:)

    SvaraRadera
  2. Jag köpte den på Clas Ohlson i Växjö..
    De har kampanj på den fram till 24 februari har jag för mig.. Finns i massor olika färger..

    Mvh
    Ela

    SvaraRadera