torsdag 10 februari 2011

Ännu inget nytt..

Ja då har man klivit ur duschen, kröp ner i sängen en liiiiten stund till :o)..

Inget nytt med Knodden eller magen :o/.. Har lite värkar från o till, men absolut inga regelbunda eller så.. Men men, idag är man ju i v 38+5, 4 dagar ikvar tills Knodden tittar ut <3.. 4 dagar till vi innebär 3st o inte bara mig o Hunny.. 4 dagar ikvar att bara göra det jag vill..

Så nu ska jag göra mig i ordning för lunchdejt med Julanta i byn nu vid 11 o sen hem o fixa lite fika, Malin o Agnes & Kristine o Maja kommer på ett "sista" fika besök :o).. Tänkte passa på nu innan Knodden kommer, man lär inte vara så pigg på att har folk på fika hemma då ;o).. Så passar på att baka nu så jag kan frysa in en del med, för sen när man har kommit in i rutiner o sånt kan det vara bra att ha fika i frysen när man får besök :o)..

Dags o fixa huvudet, förresten, blev en page klippning hos frissan i tisdags, sjuuukt skönt o bli av med håret i nacken!! Inga tovor efter en natts vridande o vändande i sängen samtidigt som man är lite varm o små svettig ;o)..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar