måndag 7 februari 2011

Grymt besviken..

Ja det är verkligen vad man kan säga..

Vi blev hemskickade i fredags eftermiddag :o(..

Efter lunch hade tydligen alla bromssprutor gjort sitt jobb, för efter gjort ännu ett CTG efter lunch så hade jag nada värkar..

Så då skickade de hem oss..

Var så arg o besviken! Hade ju ställt in sig på att det var dagen med stort D!..

Första jag gjorde när jag kom hem var att byta om o gav mig ut i skit vädret o gick en runda.. Med hopp om att få igång det igen.. Men icke :o(..

Lördagen åkte vi först in t byn med syster J o hennes J som var hemma på besök, blev en runda inom Apoteket först, kom på att vi inte köpt nässug o termometer ännu.. Sen vidare t IKEA, åt lunch och shoppade lite.. Det hela slutade med att vi köpte ny förvaring till tvättstugan, arbetsbänk och torkställningar mm.. Så det ska vi pyssla med i veckan :o).. När vi kom hem så började Hunny o syster J's J att lägga mattan i det blivande gillerummet nere i källaren.. Jag passade på att röja undan där uppe lite o tömma en skänk som oxå skulle ner i till gillerummet, så pojkarna kunde bära ner den.. Få se om jag kommer ihåg att ta en liten sneak-peak bild där nere idag ;o)..

Nehepp, slöa en stund till innan det är dags för sjukgymnasten, i eftermiddag blir det kanske bad med Kristine o lilla Maja.. Allt för att hålla igång ;o)..

1 kommentar:

  1. Ohoo jag förstår dig/Er! Jobbigt att behöva åka hem och vänta ännu mer.. Men nu har det gått nåra fler dagar och vem vet..kanske är du mamma nu!?

    SvaraRadera