söndag 20 februari 2011

Nu är hon här!!

Våran Alice Agnes Nyberg <3.. Född 14 feb, 3360gr o 48cm, då hon legat i säte så ville de vänta att mäta längden tills kroppen rätat ut sig lite så det tog några dagar innan vi fick veta längden..

Allting gick bättre, snabbare o smärtfriare än jag trott/förväntat mig..

Rullades upp till operation kl 13:00, Alice är född 13:35.. Under den tiden fick Hunny byta om, nåla sattes i mig o olika dropp kopplades på, nakosläkare bedövade mig och allt folk som skulle vara med samlades, de gick igenom info om o att jag skulle förlösas med kejsarsnitt pga sätesbjudning..

Jag kände inte av ett enda dugg vad de höll på med bakom skynket, det

1 kommentar:

  1. Grattis!! skönt att det gick bra! Vi väntar barn nr 2, 5 april börjar närma sig :) så söt hon är lilla Alice!

    SvaraRadera