torsdag 3 februari 2011

Sovplatsen för inatt..

Jahapp, då sitter med ett band runt armen som visar vad jag heter.. Blir en natt på BB inatt..

Det illamående jag känt av från o till idag är tydligen så jag känner av värkar :o/.. Efter gjort CTG så sa barnmorskan att jag måste ha väldigt hög smärttröskel ;o).. Har jag aldrig hört någon påstå, jag med världens sämsta immunförsvar får alltid annars höra att jag är gnällig ;o)..

Vilket som, de är inte så sugna på att ta kejsarsnitt nu under natten om de kan undvika det, så jag har fått en spruta för att lugna ner värkarna o förhoppningsvis kunna sova någolunda bra inatt..

Så imorn ska de ta beslut om det blir snitt då eller vi ska vänta mer.. Så nu har Hunny åkt hem för att sova lite o sen komma in imorn..

Så få se om man kan sova nått inatt.. Hoppas på några timmars sammanhängande sömn o sen att de beslutar att ta snittet imorn :o).. Får hålla tummar o tår för det blir så :o)..

Nehepp, nu ska jag svida om till mjukis kläder o se om man kan somna..

Natti natt gott folk!!..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar