lördag 12 februari 2011

Nedräkning pågår..

Då var det snart söndag, ja jag vet att det är 40 min ikvar (i skrivande stund), men det tycker jag är snart :o)..

Torsdags blev inget fikande hemma, Kristine var tvungen att jobba så Malin bjöd hem mig till dem istället då de fick akut ställa upp som barnvakt åt Tonys systerson Arvid..

Igår var vi på inskrivning på BB, fick bra o nästan smärtfritt, när de tog blodprover så stack sköterskan lite konstigt så det gjorde så ont att jag fick blodsmak i munnen :o/.. Men vi var klara med allt efter knappt 3 timmar..

Så på måndag morgon kl 07:00 ska vi infinna oss på BB, då ska jag duscha en sista gång innan det är dags att svida om till de sexiga sjukhuskläderna o mötet med Knodden skall ske <3 :o)..

Så imorn ska jag börja äta smärtstillande under dagen för att "bygga upp" smärttröskeln o sen ska jag vara fastande samt skrubba hela kroppen med speciella svampar som vi fick med oss hem igår..

Nehepp, om man skulle krypa till kojs?! Tanken är att åka en liten runda till IKEA imorn med kära dubbelkusinen Millan :o).. Så, natti natt gott folk!..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar