lördag 7 maj 2011

"Barnvakt"..

Då va det lördag, en underbar sådan!

Solen värmer sååå skönt! Sitter ute o bara njuter!

Igår var jag, Hunny, syster J o hennes J på bio i Växjö.. Såg den nya Fast and Furious 5.. Skitbra! Har man bil intresse o sett de andra filmerna ska man ABSOLUT se denna!!.. Har aldrig sett en uppföljare som varit så bra :o)..

Sen efter filmen var vi o besökte en domarkollega till Hunny lite snabbt, har köpt deras bilbarnstol som är nästa storlek t Alice sen när den vi har är för liten..

När vi väl var hemma kom syster J o hennes J med hennes hundar.. Finsk lapphund, mor o dotter (Alliz o Tua)..

Så imorse fastän våran Alice sov hela natten + lite till (över 9 tim) så fick man palla sig upp tidigt för att ut o kissa lilla Tua..

Men det gick bra, vid 8:30 tröttnade jag på deras börjande så bäddade ner Alice i vagnen o gick en runda, väckte syster A på vägen så hon gjorde oss sällskap :o)..

Får väl se hur denna dagen blir, snart ta en liten promenix igen.. Måste ta fram alla saker jag vill sälja på loppisen imorn med.. :o)..

1 kommentar:

  1. Härligt med 9 timmars sömn.. den natten jag/vi får uppleva det kommer jag förmodligen vakna av mig själv bara för att jag är så van att vakna på nätterna å mata lillan! :)

    SvaraRadera