fredag 27 maj 2011

Hoppsan Kerstin!..

Shit vad dagarna bara springer iväg!.. Efter lite påtryckningar om att det är dags att uppdarea här så gör jag det nu..

Fredag eftermiddag, fått massor gjort idag :o)..

Beställt en blomsterkrans till Alice som hon ska få under namngivningen, beställt is till all dricka som ska ligga i ett gammalt badkar på kylning ;oP.. Även tårtorna är beställda :o)..

Så vi har fullt upp kan man  lugnt säga i och med man ska hinna med Alice oxå :o).. Den underbara ungen har börjat att skratta nu med, så underbart o höra detta skratt :oD..

Mitt i allt så har jag idag varit på jobb intrevju, kändes skitbra! Han hade ett flertal alternativa tjänster till mig men skulle kolla upp mer, om det blir som vi pratade om lite löst så ska jag alternativt börja jobba lite efter semestern för att prova på det.. Trivs jag så förlänger jag min tjänstledighet på Manpower ett tag till, så han man ikvar sin fasta anställning somman har idag medans man samtidigt känner sig för på nytt håll :o)..

Vilket som så ska vi hålla kontakten nu så får vi se vad det leder till :o)..

Ikväll ska jag o Alice hem till Degerön o "fira morsdag".. Mamma vill bjuda på mat o det passar ju ypperligt då Hunny ska iväg på poker ikväll.. Så jag har lovat mamma att jag fixar efterrätten, förberett lite nu i eftermiddag :oP..

Nehepp.. Göra lite nytta nu när snäckan sover :o).. Trevlig helg på er gott folk!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar