måndag 16 maj 2011

Rabarber o 3 månader..

Ja då var det torsdag, imorn fredagen den 13'e.. Någon som är vidskeplig?

Det e inte jag, vilket som så inget jag bryr mig om, mer än att min kära Pappsen fyller 50 varv på denna planet imorgon fredag :oD.. Firade honom igår allihopa där hemma.. Blev nypotatis o sill med mammas ostkaka t efterrätt ;oP..

Ikväll ska vi till Killeberg, närmare bestämt till Alle, Emma o Neo.. Skr bli trevligt o träffa dom o kika in hur de bor, så kul o se hur andra bor.. Få tips o idéer är ju inte fel ;o)..

Nu på förmiddagen va grannen Henric o hans lilla Essy här o fikade, de hade gjort rabarberpaj som de hade med sig o vaniljsås.. Enda jag behövde göra va att ha kaffet klart ;oP.. Inte alls dumt, o gott va de ;o)..

På lördag har Alice varit här hos oss i 3månader, 3 månader!! Schit vad tiden går!.. Konstigt det känns.. Man fattar inte att det redan gått 3 månader samtidigt som det känns som hon alltid varit hos oss :o/

Men men, många många år kommer det bli i alla fall.. Men just nu sitter jag o Alice på altanen o myser, blir nog att gå en runda strax.. Fast nu hörde jag postbilen så måste gå o kika, ifall våran nya Skötväska har kommit :o).. Hade varit kul :o)..

1 kommentar:

  1. NU får du ta och uppdatera Mikaela!! :) Bra rim va! Närå.. jag vet att det finna annat att tänka på än å sitta å blogga hela dagarna och jag kan ju följa dig på FB!

    Ha det bäst!
    kram

    SvaraRadera