fredag 6 maj 2011

Säger emot mig själv..

Vet att jag nu säger emot mig själv :o(..
Men när vi jagade en skötväska att ha till lilla snäckan fann jag våran älskade Skip Hop Dash Delux, är enormt nöjd med den! Gillar färgen enormt mkt!

MEN, den är för liten :'o(.. Nu när Alice går helt på ersättning så kravs det lite plats i skötväskan för att få plats med termos, kallvatten o pulver.. Sen ska ju blöjor, våtservetter, extra ombyten, kräk handduk, skötunderlägg, alvedon o lite andra saker rymmas :o/..

Då skötväskan kostade en del (läs svindyr) i mitt tycke så har vi letat upp en "ny" på blocket istället.. Så får våran vi har idag aggera extra väska till Alice när vi ska iväg.. Så den packar vi ännu mer extra saker o sånt..

Så även om det tar emot, men tänk på det ni där ute.. Man behöver en stor skötväska :o/..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar