fredag 5 februari 2010

Bak-dag?..

Sitter i funderar nu på om man skulle ha en bakdag imorgon? Har inget planerat än att röja upp lite där hemma.. Kaklingen av badrummet är i full gång, blir kanonsnyggt kakel på väggarna :oD.. Fottade lite igårkväll medans jag var vid liv..

Fick migränhuvudvärk igår när jag körde hem från jobbet, kunde knappt titta.. Fick bli att tanka bilen snabbt o handla så snabbt jag bara kunde :o).. Hem o slänga ihop mat, men när jag sen skulle äta höll hela magen på att vända sig ut o in.. Fick inte ner mer än en tugga.. Slocknade på soffan halv sju igår-kväll.. Hunny väckte mig strax innan klockan elva, släpade mig upp, kom på att vi inte fottat ett tag i badrummet så jag tog några snabba bilder. . Lite svårt när det är så små utrymmen o mörkt..


Sagt o gjort så gjorde jag de o sen stupade jag i säng.. Sov till kl sex imorse.. Kände mig riktigt utvilad måste jag få säga ;o)..


Så ikväll ska Hunny döma i Husqvarna så han är inte hemma förens vid halv två inatt, så ikväll blir det lite matlagning har kjag tänkt, Julanta kommer nog en sväng.. Hon blev förresten moster inatt! Riktigt kul, en liten Amanda blev det :oD..


Nehepp, ska kolla lite recept på vad man kan baka för gott, köpt burkar att ha kakor i, så jag måste ju se till att fylla dem nu när köket är klart ;oP..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar