fredag 26 februari 2010

Suck, pust o stön...

Booooring det är just nu.. Suttit i receptionen hela dan idag i princip.. Lite segt måste jag få lov o säga.. Men det är ju bara tillfälligt, ordninarie personal är sjuk, så får hoppas på att hon är tillbaka på måndag :o)..

Sitter i kollar olika recept på vad man ska göra till kvällsmat, står Tacos på matlistan där hemma.. Men är inte sugen på det ikväll.. Blir nog créps fyllda med räk o champinjon stuvning.. Blev sugen på det inna när jag såg en blid på créps, har ett jättgott recept hemma på det så det blir bara att köra inom Linnéhallen o handla lite sen ikväll..

Är ju hemma själv ikväll så jag får bestämma maten helt själv ;o).. Hunny ska iväg o döma i Växjö, så vi kommer nog mötas någonstans på vägen hem :o/.. De skulle tydligen får en observation på matchen så då brukar de alltid ha genomgång efteråt.. Brukar ta en bra stund så vi ses väl framåt midnatt.. Men det är sånt man få ta om man har en sambo som sliter för att stiga i divisionerna, så det är bara kul att det går så bra som det går för honom o hans domar-kollega Trofast.. :o)..

Nehepp, ca 30 min tills man kan ta helg.. Ska bli så gött!!
Imorgon står fest på schemat, min syster o hennes bästa (barndoms) vän + en till ska ha fest i Älmhult.. Ska nog bli trevligt :o)..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar