tisdag 23 februari 2010

Handikappad..

Det är vad jag känner mig idag, eller i o för sig så är jag det varje dag 24 timmar om dygnet i vanliga fall.. Men idag KÄNNER jag mig verkligen det..

Glömde mobilen hemma, känner mig helt, ja, hur ska jag förklara.. Känns inte bra i alla fall..

Vet att det är bara ett bevis på hur beroende man är, men sen känner jag även att det är en enorm trygghet att ha mobilen med sig.. Farmför allt nu när vädret är som det är o sen om det skulle hända någon något..

Aja, sitter i receptionen på jobbet just nu.. Halva dan har redan gått, tiden räcker inte till känns de som :o(.. Ikväll skulle Hunny nog jobba över, blir att fixa kvällsmaten själv idag då :o(..

Funderar på om jag skulle kolla om kära Malin är hemma ikväll om man kunde komma förbi med hennes TupperWare saker som har legat där hemma ett tag nu..

Ska bli spännande o se hur långt tapetseraren har kommit idag med :oD.. Igår när vi kom hem så hade snickaren sett till så att vi fått foder runt både dörren o fönstret i badrummet, han hade även "silikonat" alla skarvar o sånt :oD.. Så nu väntar vi "bara" på el- o rör-nissarna :o).. Vem vet, har vi fruktansvärt, enormt, stor, gigantisk TUR så är badrummet klart till helgen :oD..
Men vill inte riktigt ropa hej ännu då det säkert inte kommer bli så :o(..

Har andra stor bekymmer oxå, våran snöskyffel är borta, helt ointressant va, men viktigt för oss.. Måste kolla om den har "hittat hem" sen när jag kommer hem ikväll.. Annars så får jag väl skälla på snickaren o höra med honom om han vet vart den har tagit vägen..

Lär ju behöva den nu igen, alltså jag vet inte hur det är med er, men jag älskar snö.. Gillar att vara ute, skidor, iskörning, grillning, promenader, snö-lekar mm.. MEN, med stooor betoning på MEN, nu tycker jag att det räcker med snö.. Den får gärna ligga ikvar men det behöver inte komma mer!..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar