fredag 19 februari 2010

Fantiserar..

om hur det kan bli där hemma så fort badrummet är klart :o)..

Undra om tepetseraren har asat sig ut till oss idag?.. Igår rev Hunny ner ALLA lister i hallen (golv,tak, dörrfoder o fönsterfoder), så tapetseraren kan tapetsera väggarna utan något i vägen.. Ska ju ändå byta ut alla lister till vita.. Alla lister i huset är tyvärr bruna idag.. Men snart ska de alla vara vita ;o).. Ljust i fint :o)..

Nä usch, nu vill jag verkligen ha det klart där hemma.. Känner att det bara kryper inombords att få börja rensa, packa upp, sortera, STÄDA!..

I helgen ska jag nog försöka få den lilla WC ommålat, så kan jag hänga upp spegeln o det gamla badrummsskåpet.. Då blir man av med det i "mitt i mellan" rummet som allting står i just nu..

Kanske skulle försöka röja i blivande gille rummet?.. :o).. Se vad man får gjort i helgen..

Igår var vi o besökte min kära dubbel-kusin Millan o hennes N i deras nya hus.. Säger bara det: JISSES vad stort o fint det var, enormt possitivt överraskad av det :o).. Riktigt mysigt! Enorma utrymmen med :o).. Där kommer de nog trivas riktigt bra :o)..

Bild lånad av Millan..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar