onsdag 10 februari 2010

Thaimat - Sängstomme - Alla hjärtans

Jisses, ja då var det onsdag idag, dagarna bara flyger förbi! Snart helg, ska ni hitta på där ute?? Är ju alla hjärtansdag o alla med, firar ni det? Det gör vi, eller fiirar o firar.. Vi gör något tillsammans o umgås.. Blir inté att man gör det så mycket i vardagen, helgerna är ju Hunny iväg o dömer en del så då går tiden åt till det..

Fast vi har sagt att vi ska "fira" på fredag i stället.. Blir nog Bio o mat i Hässleholm, de har en helt underbar restrurang med mongolisk buffé!.. Den är verkligen att rekomendera!!.. Se om vi åker bara vi två eller om någon/några följer med :o)..

Sitter just nu o äter min lunch, blev thai-mat från "Strykjärnet" i växjö, helt ok.. Nån gröncurry gryta med kycklingfilé..

Idag ringde DHL om att de kommer leverera våran nya sängstomme imorn :oD, snabba bud.. Då jag beställde den så meddelade de att den skulle komma in på lager igen först i slutet på februari.. Så jag hade förväntat mig att den skulle komma i mitten på mars som först.. Men det är ju alltid trevligt att få paket.. Hoppas den är så fin som den är på bilderna bara :oS..

Kruxet var bara att DHL kunde bara leverera mellan 10.00-11.00 mån-fre.. Så de sa jag kunde välja vilken dag jag ville de skulle komma.. Men vi jobbar ju dagtid båda två så det var ju inte så lycket.. Men pratade lite snällt med vår käre snickare som är där hemma, han tar emot sängen åt oss ;o).. Så snälla så, kallar jag service!..

Med badrummet går det framåt, sakta men säkert :o).. Allt kakel på väggarne ska väl sitta uppe idag tyckte jag herr snickare sa idag :o).. Se hur det ser ut när man kommer hem.. :o).. Nehepp, ta o äta lite till tills jag ska upp till receptionen o avlösa där.. I eftermiddag blir det årets första Temmla som intages för min del, hoppas den är god.. Ser god ut i påsen.. :oP

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar