fredag 12 februari 2010

Upp o Ned..

Ja det kan man säga att jag känner just nu.. Rejält trött, eller som syster J skulle säga, äckligt trött.. Är ensam hemma när vi skulle har varit i Hässleholm o ätit mongolisk mat o en film på bio´n skulle ses.. Men så bidde de icke :o(..

Imorn blir de nog inte shopping i Växjö som vi oxå sagt.. Hade varit trevligt att på tu man-hand göra de, inte många helger vi har så.. Men så blir de inte heller..

Så då tänkte jag att jag kunde besöka underbara Malin ikväll, ge henne sina Tuppware saker o tjabba lite skit.. Men de bidde inte de heller :o(..

(Har alltid haft lätt att prata med henne, kan prata om ALLT mellan himmel o jord, privata saker eller bara skvaller :o).. )

Kändes som ALLT var piss..

Få hoppas vi kan ses på söndag, kanse vi kan ta en promenad oxå när det är ljust ute :o)..

Sitter i soffan o mår mysko.. Misstänker de e utbytet av parkeringspillerna som spökar..
Har för mig jag höll på så här innan jag fick mini-pillerna, allmänt nere, tycker synd om sig själv o känner sig ensam.. Ja lipig o löjlig..

Nä nog beklagat, hoppas ni alla har en trevlig fredagkväll.. Jag ska försöka..

Tänker på min dubbelkusin som i helgen ska börja flytta in i deras hus :o), önskar dem all lycka!..

1 kommentar:

  1. Hoppas att du mår bättre idag!
    Tråkigt att må så segt som du gjorde igår.. Jag däckade på soffan innan klockan ens var tio - helt slut!
    Kanske kunde ses imorgon? Kram!!

    SvaraRadera