onsdag 26 maj 2010

ATTANS ATTANS!!..

Jag som sa till Hunny igår när jag flyttade över pengar till huskontot att denna månaden har jag inget som jag behöver handla, så då kan jag lägga undan en hel del..



Jo det höll LÄÄÄÄNGE!!.. Idag när jag var o hämtade ut ny omgång piller på apoteket rusade jag förbi Joy som ligger i Linnégallerian oxå.. Råkade slänga ett getöga in o DÄR hängde den!.. Min sommar-kappa!!.. FAAAN!!..

Tänkte att eftersom de var nedsatta 200:- så finns det ändå ingen i min storlek, tassade in o kikade.. Jo då, och den satt skit bra!!.. Kollade på prislappen vad den kostade o svalde en gång extra.. Den e ju liiiite dyr för mig.. MEN kappan är ju precis så som jag vill att den ska vara, halvlång, djupa fickor, hög krage/hals o svart.. Va fan, jag köpte den, vet hur irriterade jag hade blivit om jag inte köpt den.. Den lever ju upp till vad jag vill ha.. Den var ju faktiskt nedsatt 200:- ju ;oP..

Bättre det, än att köpa någon annan för 500-600:- som man inte trivs i o knappt använder.. Eller hur?

Så från o med NU, IDAG, ska jag inte köpa kläder förens tills nästa lön.. :o)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar