onsdag 12 maj 2010

Träning..

Igår var jag i Hunny hos Julanta o tränade lite.. Eller rättare sagt jag lite o Hunny MKT!.. Jag höll mig till crosstrainern mesta dels.. Lite lite provade jag bänkpresen, väldigt ostadigt kan jag säga er..

Men Hunny var enormt duktig o envis, Julanta körde hårt med honom ;o).. Trode ärligt talat att jag skulle få höra imorse hur ont han hade men inte ett ljud om något sånt när han steg upp.. En annan hade nog knappt kunnat ta sig ur sängen :o(..

Jag körde lite intervall för att kunna få lite bättre flås.. Inte det enklaste med tanke på att jag inte kan springa, går jag för länge får jag ont och cykling gör att höften får för sig att "hoppa" ibland, väldigt ohärligt o gör oftast ont oxå :o(.. Men Crosstrainern fungerar utmärkt för mig :oD.. Så det blir till o försöka följa med fler gånger i hålla sig till den ;o)..

Bild google´ad..

När vi kom hem vi strax efter 20.00 tiden så slängde vi ihop fläskpankaka, medans den stod i ugnen passade vi på o duscha o kika på Hockey´n :o).. Så kvällen blev lyckad :o)..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar