torsdag 6 maj 2010

Enormt Nöjd!..

Ja det kan man lugnt säga att man är, igår startade jag upp o installerade min nya mobil.. Jisses vad mycket trevligt man kan göra med den..

Massor att lära mig.. framförallt hur jag ska komma igång och blogga.. Blir lite testande o se om ploetten trillar ner.. Häll på igår flera timmar, ordnade upp i telefonboken, la in musik o filmer..
Så jag var inget vidare social kan man säga ;o)..

Fast Hunny var helt inne i sin mobil han med, håller på med något spel som tar väldigt mkt tid ;o)..

Men ikväll blir det film o mys för våran del.. Inget inplanerat, inga måsten.. Så då ska vi passa på att ta de lugnt :o)..

Fattar ni, imorn är det fredag!.. Dagarna flyger bara förbi!.. Snart helg igen :o)..

Shopping står på shemat på lördag :oD, jag o Hunny ska in t byn o bara ta de lugnt.. Inget stressande.. Ska kolla på en klocka till mig, lite saker till min nya mobil, kläder o sånt lär det oxå bli :o)..

Ska försöka boka klippning idag med, se om det finns någon i Älmhult med omnejd som har tid med mig näste fredag.. alltid ut så himmla god tid med ju ;o).. Får passa på då man är ledig :o)..
Ska träffa Kristine o söta Maja nästa fredag :o), evigheter sedan vi sågs!.. Ska bli kul, o se hur deras hus ser ut med ;o), bilderna man har sett ser det sååå fint ut :o)..

Nehepp, leta nr till nån fissör kanske.. Undra om Maja kan?.. Ska kolla de ;o)..

Over And Out!..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar