torsdag 27 maj 2010

Inte illa..

Snart dags för lunch för min del, och jag ÄR HUNGRIG!..

De ni!, de var väldigt länge sedan jag var det vid denna tiden.. Jag har bara ätit för att jag vet att man måste, har inte haft någon vidare matlust på jobbet.. Men nu verkar det som att det börjar ordna till sig :o)..

Fick ett sms innan, har ett paket att hämta på Linnéhallen :o), hmm trevligt trevligt!..
Lite annat gott för att hjälpa mig få ordning på magen :o), hoppas det hjälper o även ger resultat :o).. Men men, ett steg i taget..

Idag står det tonfisk-sallad på menyn :oP..

Igår var jag duktig!.. Jag o syster A gick en runda, i för min del rask takt.. Så nu har det blivit promenerande lör, mån och ons :o).. Kanske man skulle göra det ikväll oxå, blir ju inget sådant imorn då jag ska till Malin så fort jag har kommit hem o gjort mig i ordning :o)..

Få se, ska inte sätta igång för mkt så höften bestämmer sig för att göra ont.. Vet ju hur det blir då, man ger upp o blir soffpotatis igen, det gör ju bara ändå ont :o(.. Men (peppar, peppar, ta i trä) än så länge har det inte gjort ont :o)..

Nehepp, dags för lunch o sen in t stan o jobba lite...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar