måndag 31 maj 2010

Liten tjuvkik..

Helgen har varit kanon!.. Hur roligt som hellst!.. I fredags så var jag hos Malin på "snusk" party, länge sedan jag skrattade så mkt.. Kristine höll låda ett tag ;oD..

Lördags så lade Hunny all klinkers i entré delen i hallen, sen begav vi oss upp till Tenhult för umgås med Putte o Madde :o), de bjöd på grillat o massa gott!.. Sen begav vi oss in mot Jönköping för utgång, vädret var kalas, om man jämför om hur det har varit innan under veckan..

Hamnade i slutändan på O´Learys, o kul hade vi :o).. Tog nattbussen hem o Putte stämplade ut direkt när han såg sin säng ;o).. Så efter en stund gick vi alla o lade oss.. Vaknade till kanon väder o kändes dumt att helgen redan var över.. Så vi begav oss hemåt vid 14 tiden, skulle hem o fira våra mammor.. Jag åkte till min o Hunny till sin.. Blev smidigast så :o)..

O idag är det då måndag, sista maj, var INTE på humör när jag skulle gå upp idag :o(.. Ont så in i, ja.. Sen veta att det är en hel vecka tills de e helg igen :o(.. Stundent helg, se om de blir utgång.. Försöker få ner Putte o Madde t o hänga på till Wärkstan :o).. Se hur de blir med det..

Hoppas dock på att det blir fint väder denna veckan, mammsen sa att de skulle bli de :o).. Så att vi kan få använda våra nya möbler på altanen, är riktigt nöjd med dem.. Ska bara ta tag i att skura av hela altangolvet o göra fint där.. Plantera några blommor oxå kanske :o).. Få se vad tiden o orken säger om det.. Ska ju färda hallgolvet oxå ;o)..


Hunny som har fottat med sin mobil,
lite suddigt dock..
Men ni få se lite hur det ser ut i alla fall..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar