onsdag 12 maj 2010

Blir så trött!..

Ja det kan man lugnt säga att jag börja bli!..

Att må illa minst 70% av dagen är väldigt nervpåfrestande!.. Sedan i lördags har jag o min mage inte varit överens alls!!..

Mår så illa vissa stunder att de i princip rinner saliv ur munnen på en, känns som allt i magen kan komma upp vilket ögonblick som hellst..

Fått en tid med min läkare på fredag eftermiddag då de inte tycker jag ska äta receptfria tabletter mot illamåendet.. Så det är bara att bita ihop ett par dagar till.. Har jag klarat mig så länge som jag har så e 2 dagar till inget, hoppas bara han vet nått som hjälper?!..
Ska vilket som göra nya prover, de som de har tagit visar tydligen att det kommer lite lite blod från mina tarmar.. Hmm, vad det nu kan innebära för mig?.. Vilket som, så är det på ett sätt skönt att de kan se det.. Då får man det bevisat att de inte är inbillning allting som de på vårdcentralen i Älmhult har sagt.. Sedan jag bytte till Hälsoringen har de verkligen brytt sig om att försöka komma ifram till något, olika tester o prover samt olika mediciner..

IBS var deras första diagnos, men sen vet de ju att jag har ett litet bråck i magen så de är oroliga att det kan vara något mer som spökar.. Man vill ju inte få magsår så det är bara att bita ihop o göra de tester som de vill att man ska göra :o(.. Men jag vill ALDRIG, ALDRIG göra om gastroskopin!!

Har aldrig varit med om något värre!.. Usch nä nu skiter vi i de!..

Vilket som, magen är skitjobbig me kramper o illamående.. Måttligt trött på det, men kommer nog att lösa sig nu när det verkligen finns någon som hjälper mig att försöka komma fram till vad det är..

Bild goggle´ad

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar