onsdag 27 oktober 2010

Jul - Shopping - Festligheter

Har idag tagit mig till jobbet.. Alla är så snälla o kommer o frågar hur man mår o är jätte hjälpsamma ;o)

Kom på idag att det är bara en månad ikvar tills första julfesten går av stapeln.. Det är Hunny´s jobba som bjuder på julfest, har alla de andra åren varit riktigt trevligt.. Dock första året som man kommer vara där nykter, men det ska nog gå bra det med.. Känner en del av folket "själv" så jag klarar mig nog alldeles gallant :o)..

Ser fram mot lite god mat o festligheter med bra uppträde.. Ska bli kul :o)..

Sitter även o klurar lite på den kommande helgen, får eventuellt besök av Malin, Tony o Agnes, hoppas på det i alla fall.. Frågade Malin men hon glömde bort o kolla upp det, håller tummarna för att Tony inte planerat ngt redan :oS..

Så just nu funderar jag på vad man ska hitta på för god mat, tror jag har kommit på allting, ska bara se om de kan komma först o främst ;o)..

Blir i alla fall en runda in till Växjö på lördag, behöver nya byxor, av någon "konstig" anledning passar inte mina gamla byxor längre ;o).. Så tänkte åka in till stan o införskaffa något par o eventuellt ett par stövlar att ha nu in höst/vinter, de jag har just nu håller inte tätt :o(.. En runda inom Babyproffen oxå är min tanke.. Känna o klämma lite på olika saker ;o)..

Sen bli det väl storhandling av mat o annat som man behöver där hemma :o/.. Se o Jullan vill/kan göra mig sällskap i stan, alltid trevligare om man slipper gå själv ;o)..

Måste påminna mig själv oxå att inte glömma köra inom Apoteket på vägen hem idag, de ska tydligen har bra BH-ar till mkt bra priser.. Så ska kolla upp detta tänkte jag, sen ska jag även passa på att köpa årets FÖRSTA julklapp ;o).. Kom på en så bra julklapp att ja måste köpa nu medans jag kommer ihåg det ;o)..

Nehepp, nu blev visst systemet klart med allt jag skickat.. Dags o jobba igen, eller nä, de e ju lunch nu!
Redan?! Shit vad tiden går!!.. Aja, lite lunch (lyx lunch=mackor, frukt o en tomat) o sen jobb igen ;o)..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar