tisdag 26 oktober 2010

Så Trött!!..

Förstår inte hur man kan vara så här trött!! Vädret är skitfint ute o jag bara pallar inte, varit hemma hela dagen.. :o(

Energi nivån i kroppen just nu känns som 0%!!

Hoppas järntabletterna hjälper mig att vända på det, för jag kan lätt sova 12-14timmar per dygn.. Känns så värdelöst för man har ingen energi eller ork till att göra nått vettigt hemma.. Finns massor att göra men orkar bara inte ta tag i de :o(..

Nä nu ska jag släpa mig ut i köket o fixa potatisen till maten ikväll, blir kåldolmar ;oP.. Dock kommer inte Hunny hem innan träningen som han har kl 20.00.. Då han ska jobba över ikväll.. Får äta själv ikväll..

Han ringde innan o frågade om jag kunde köra ner med träningskläderna t han.. Tänkte passa på o handla lite på Linnéhallen när jag ändå är ute o flänger sen..

Först fixa maten, sen vila tills Hunny ringer o meddelar vad han önskar ha med i träningsväskan..

Ladda energi o ork till jobbet imorn!!.. Hade lätt kunnat krypa ner under täcket i sängen just nu :o(.. Trivs väldigt bra i vårt sovrum ;o).. Zzzzz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar