fredag 1 oktober 2010

Litet snabbt inlägg..

Sitter inne på Manpowers huvudkontor i Växjö idag..

Inget avancerat jobb men tiden går undan som attan i alla fall ;o)..

Pratade med min PA lite nyss o hon har 3 uppdrag på G till mig, så hon skulle återkomma o meddela vilket det blir då det tydligen inte är så säkert längre att det blir i Osby på Lek o Lär som jag först fått..

Så antinget kommer jag nästa vecka hamna i Osbypå Lek o Lär eller Markaryd på NIBE, som det ser ut just nu.. Skulle få mer info i eftermiddag.. Kan ju vara bra o veta om man ska iväg o jobba på måndag eller inte ;o)..

Idag får mamma ta Vera till Åsmund, då jag fick jobba, trodde jag skulle få vara lite ledig.. Men men, goa extra pengar ;o)..

Ringa mamma sen efter lunch o kolla hur det gått..

Ikväll ska syster A komma bort till mig o då ska vi äta lite o sen ta tag i vårt blivande gästrum nere i källaren.. Var tänkt att det skulle vara vårt "gillerum", men i och med vi förlorar ett gästrum uppe nu så kommer det stora sadelmakeriet bli gillerum o det lilla rummet i källare får bli ett mysigt gästrum..

Spännande o ha lite o pyssla med, inget jätte projekt med det kommer synas när vi gör framsteg ;o)..

Nehepp, göra lite nytta igen innan det är dags för lunch.. Ha de gott o ha en trevlig helg!

Jag kommer nog ha fullt upp hela helgen då det är Rally o innebandy hela dan imorn, söndag åker jag o syster A upp till syster J o hennes J för att bege oss till Ge-Kås i Ullared.. Shopping på schemat ;o)..

Over And Out

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar