torsdag 11 mars 2010

100 - Sovmorgon- Sjukhuset..

Mitt 100´ade inlägg.. Shit vad tiden rinner iväg, men hoppas på att det blir en massa inlägg till i framtiden :o)..

Idag har jag haft sovmorgon, inte för att det hjälpte något, var helt död när jag skulle stiga upp.. Ändå fick jag sova 1 ½timme längre än vanligt :o/..

Varit på sjukan idag :o(, var det värsta jag har varit med om i hela mitt liv!.. Jag opererar höften hellre 10 gånger om än gör denna undersökning en enda gång till!!.. Gör hellre gyn undersökningar med än detta!.. Har aldrig mått så dåligt efter en undersökning någonsin!.. Då menar jag till största del psykiskt, visst det känns en hel del i halsen kan jag lova.. Men känner mig helt fördärvad!. Vill bara åka hem o dra täcket över huvudet, krypa upp i någon varm o kärleksfull famn.. Känner mig som ett litet barn just nu, ssnyft!..

Ena sköterskans ord ekar fortfarande i skallen:
"Luuugn, andas, du drabbas bara av panik, slappna av.."
Hur i helvete (förlåt) ska man kunna slappna av när man spy, klöks, o inte får luft??!!..
De var tre stycken som försökte hålla fast mig, en förvirrad sköterska (det heter väl så fastän de var en man?) försökte hålla mina ben, men jag råkade sparka honom i stället..
Var länge sedan sådana krokodil tårar sprutade från ögonen kan jag lova!..

Så jag kände att jag ville bara träffa nån jag känner, som känner mig väl, så jag försökte ringa en vän som stod mig väldigt nära förr då jag vet att han finns i stan, men fick en upptaget ton i örat efter några signaler.. Så de blev att besviket ta påsen med färdiga frallor jag köpt till oss o köra till jobbet.. Så nu ska jag bege mig upp till receptionen och göra lite nytta..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar