måndag 15 mars 2010

Solhumör..

Ja, kan man kalla det för de?

Man blir så nöjd med livet bara solen tittar fram.. Man små ler för sig själv, allt känns lättare.. Om bara magen kunde vara lika glad med :o(.. Ska troligtvis får besked från Hälsoringen i eftermiddag om vad undersökningen i fredags :o( visade..

Annars så har helgen varit kanon..

fredags blev det god mat med vänner :oP, lördags så åkte Hunny till Kristianstad för att döma.. Jag hämta mamma´s Jack Russel o hade henne hemma som sällskap ;o), sen kom våra kära vänner Malin, hennes T o deras underbara A.. De stannade en stund o fikade lite, blev fruktsallad ;oP.. Fick en jätte söt blomma av dem passar kalas bra i köket :o)..


På kvällen kom syster A o gjorde oss sällskap när Hunny kom hem :o).. Jag gjorde lite mat medans A hjälpte Hunny med att sätta ihop vår sängstomme, gissa om vi blev nöjda med den.. Ångrar inte att vi köpte den i stället för en f¨rån IKEA.. Massivt material, ingen fanér.. Så i denna veckan ska nya madrasser införskaffas..

Jag o syster A var på IKEA en runda igår för att jag skulle kolla ut vilken madrass jag vill ha, Hunny var i Karlskrona o dömde så han får välja sin i veckan nu o så får han ta hem allt då..
Lämnade tillbaka lite saker som blivit över från köket, fick ihop 1700:-, på saker som bara har legat.. När jag kom hem fråga Hunny om jag även tagit det som står ikvar nere i garaget, nepp, hade jag icke.. Så där blir några koronor till som vi får in på de ;o)..

Ikväll blir det att fortsätta med den enorma tvätthög som ligger där hemma som jag påbörjade igår, sortera o doma o kolla på innebandy på tv.. Lugnt o avkopplande.. Se om man kanske även får upp katternas nya klös/klätter ställning i hallen ikväll.. Kajsa blir nog glad då :o)..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar