tisdag 16 mars 2010

Två blir 2 och en halv..


Ikväll ska vi hämta Gabbe igen :).. Mamma undrade om vi inte ville han henne under kvällarna hos oss :), så de kommer de bli.. Hon trivs tydligen hos oss ;).. Fastän hon tycker att Kajsa o Dizela e lite läskiga ;).. Så jag ska lämna henne hos mamma o pappa på morgonen när jag kör t jobbet sen hämta henne på vägen hem.. På så sett slipper hon vara ensam hemma om dagarna :)..

Idag går de undan på jobbet, har fått jätte mycket gjort :), snart dags för avlösning i receptionen med.. Ikväll ska jag ta tag i tvätten där hemma, slocknade i andra perioden på innebandyn igår :(, Hunny väckte mig halv elva o frågade om jag inte skulle gå o lägga mig i sängen i stället :$.. Så idag MÅSTE jag ta tag i röja där hemma.. På torsdag ska de bli lite sminkparty hemma :).. Nehepp, ett sista ryck innan jag ska gå ut i de fina vädret o bege mig t receptionen..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar