fredag 12 mars 2010

Invigning - Smörgåstårta - Octopus..


I går invigdes duschen, var så skönt att få duscha utan att behöva hålla i någon slang, att ha gott om plats, att slippa få ett klibbigt/kallt dusch draperi som sugs fast på en, helt underbart var det.. Gissa om jag stod där lääänge ;o).. Ska införskaffa mig en bläckfisk att ha i duschen till alla våra schampo/tvål flaskor som vi har, blir nog att jag skcikar bud om en från designtorget, frakten var inte billig men den slipper jag ju nu om jag skickar bud i stället :o)..
Igår när jag väntade på att Hunny skulle komma i hämta mig innan matchen så passade jag på att köpa 6st nya handdukar till badrummet på Hemtex, 4st små (2 turkosa, en med mönster o en enfärgard o 2 limegröna, en med mönster o en utan) och 2 st duschhanddukar i turkost, en med mönster o en utan.. Se om jag hinner städa av där inne riktigt ikväll, ska på middag hos en kompis, han skulle bjuda på smörgåstårta sa han förra helgen, som tur väl är så bor han i samhället så jag har gång avstånd dit :o)..

Jag köpte även två nya krukor igår på VILLAGE som var väldigt fina o enormt billiga ;o).. Se om de hamnar i sovrummet eller hallen sen.. Fina är dom i alla fall.. Hittade även japan lyktor där som jag blev helt förälskad i, tre sådana har varit fina att ha i ena hörnan i hallen, två stora o en liten i olika höjder hängandes från taket.. De i vitt i så fall.. Vad tycker ni om dem?.. För övrigt är VILLAGE en affär som jag gillar skarpt mycket :o)..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar