måndag 29 mars 2010

Vad hände?..


Ja vad hände med vädret?.. Underbart i fredags o sen har de bara regnat, åskat o blåst :(..

I helgen har vi hunnit grilla, festa o haft riktigt trevligt! Fredags hann jag shoppa lite skor innan jag körde hemåt efter jobbet.. Efter mkt om o men blev de grillat i Möllekulla :), efter det begav vi oss vidare t Älmhult, Sorello, sen vidare till A-huset. Dock i nyktert tillstånd, fick äran att köra, men de va trevligt ändå. Lärde mig ett nytt ord, könsordsmogen, ha ha ha! Bara älskar mina vänner! Behöver jag tillägga att han var inte nykter ;)..

Hunny varit i jönköping, lör-sön.. Jag passade på att umgås me min syster :), först på förmiddagen var vi i Husby på bondens påsk, farmor följde med oss.. Var trevligt, köpte lite sill, bröd o växter.. Växterna fick bo i mina nya serholt krukor som jag köpte på Village för ett tag sedan, placeringen blev i fönstret i sovrummet :)..

På kvällen blev de Speak Easy med syster o ett par stycken till.. Va lite lite folk där men lyckades hitta en polare som jag umgicks me resten av kvällen.. Trevligt när man inte träffas så ofta :).. Så även kvällen blev lyckad :).. Var hemma strax innan kl 5 då vi var nere i Glimåkra o hämtade Knas o Jullan oxå.. Sen efter lite mat o en efterlängtad dusch så somnade jag gott strax innan kl 6, dock med handduken i håret. Vilket resulterade till swinto frilla när jag vaknade ;).. Summa kardemumma har helgen varit kanon!.. Trots vädret..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar