onsdag 2 juni 2010

Onsdag, då har halva veckan gått..

Ja usch vad tiden bara rinner iväg.. Inne i Juni månad nu :o).. Sommar månad, undra om det underbara vädret vi har idag håller i sig nu så vi får lite sommar nu?.. Hade varit sååå skönt!.
Igår va det ju pissväder, gjorde mig dock inget då jag låg i sängen hela dan.. Mag-ont o helt matt, nu känns det betydligt bättre, trode inte jag skulle göra det imorse.. Men det vänder åt rätt håll..

Jobbar idag i alla fall, men drömmer mig bort mot semestern.. Den närmar ju sig, så som dagarna rinner iväg så.. I år har jag tagit ut 4 veckors semster, har aldrig haft så lång semester :oD..

Första veckan blir lugn, Vimmerby är tanken att vi ska till någon av dagarna, folkrace festival som Hunny vill på :o).. Sen mot helgen ser det ut som just nu att vi ska åka upp till Tenhult på 20års fest.. Sen ska vi 4 bege oss i husbil till Halmstad i en vecka :o).. Efter det så blir det nog att jag o Hunny tar våran husvagn o åker till Torekov :o).. Var där förra året och vi trivdes väldigt bra :o)..

Få se hur det blir, allt är inte 100 bokat då det oxå skall få plats en, nej två, sommarfester, en inflyttnings/förlovnings fest, min systers 20 års dag, och ett 60 (30+30) -års gille..

Känns som det kommer vara fullt upp de 4 veckorna i alla fall :o).. Lääängtar enormt mkt i alla fall :o)..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar