torsdag 17 juni 2010

Åska - Grundmålning - Svullen..

Ja du var det ännu en underbar dag med sol!!.. Vilket underverk solen gör för humöret :o)..
I förgår var det ju riktigt oväder när vi åkte hem, så när solen tittade fram blev det en vacker regnbåge :o).. Den började i Arnanäs/Kvarnatorp och slutade hemma hos oss ;o)..
Så som jag såg den i alla fall ;oP..
Igår hann jag grundmåla alla de nya fönsterfoderna & fönster- o dörrfoder i badrummet..
Hunny plockade ner våra dörrar i hallen då en snäll kompis ska hyvla ner dem lite så de inte går i det nya golvetnu när vi ska lägga det.. Han skulle även kika på om det gick att måla om dem lite smidigt då jag tycker dörrarna är fina med att de borde vara vita istället ;o)..
Gissa vad jag lyckades med igår, innan jag skulle lägga mig var jag ute lite snabbt med Vera, satte mig på trappen till altanen o satte ner fötterna i gräset.. Kände att det brännde till o tog förgivet att en liten äcklig, irriterande mygga lyckats bita mig under foten.. Det fortsatte att svida lite men sen bryde jag mig inte mer om utan gick o lade mig..
Imorse när jag klev upp kändes det som jag klev på gelé kudde som dessutom sved lite.. När jag kollade under foten var den svullen :o(.. Så jag har nog lyckats bli getingstycken eller så e de en humla som brännt/stuckit mig.. Se om svullnaden går ner under dagen.. Hoppas de..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar