fredag 11 juni 2010

Vera - Regn - Fönster

Igår bjöds vi på grillad Lax kotlett med diverse goda o nyttiga tillbehör hos syster A.. Var hur gott som helst!.. Även syster J gjorde oss sällskap så vi hade så trevligt så :o), Maja o Robin kom förbi en liten ruda o det blev mkt kattprat då de har Veras bror Eskil :o)..

Vera fick följa med oss igår, så syster J passade på att ta en massa kort på Vera.. De blev hur bra som helst!..

Igår började NYBE byta fönster hemma hos oss :oD, de hann med hallen o alla sovrummen (3st).. Idag har de satt in altandörren, ett stort fönster som ser ut att vara 3st i mittimellan rummet, tre enormt stora fönster som de har satt ihop till 1 i vardagsrummet :o).. Så på måndag kommer de o gör det sista med fönsterfoder o lister invändigt :oD.. Sen har vi endast ett enda fönster ikvar som de ska byta ut när Manne på NYBE har hittat några som passar, då det som sitter där idag är enormt stort.. Kommer nog bli att de sätter 2 fönster där istället.. Inte mig emot i alla fall :o)..

Ikväll efter jobbet ska jag gå ner på stan i kika lite på Gina Tricot, VILLAGE o Claes Olsson.. HAr ikvar presenkort på Gina o VILLAGE från när jag fyllde 25 :o).. Clas Olsson ska jag se om jag hittar en del till mamma o pappas kylbox som man kan ha i bilen.. Vi brukar låna den en hel del så tycker det är självklart att hjälpa till o fixa när det går sönder :o)..

Efter shoppingen ska jag möta upp Hunny, syster A o hennes J, syster J, farmor o farfar på Akropolis :oP, kommer bli såååå trevligt i gott!!.. Tror redan jag vet vad jag ska beställa oxå ;o)..

Få se sen om det blir att vi åker ner till NorjeBoke o SRF, regnar det så blir de lite tjåligt att vara där kanske?.. Få se hur de blir när vi är på väg hem ikväll..

Hoppa ni alla får en trevlig helg trotts det tråkiga regnet!.. C ya!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar