onsdag 23 juni 2010

Torghandel o Sol!!..

Jahapp.. Endast imorgon oxå att jobba :oD..
Dagarna rinner på som vanligt i super fart!

Midsommar närmar sig med stormsteg, så idag passade jag o Sofie att gå en liten runda på torget o handla lite sill, varmrökt lax o ett par laxburgare fick oxå följa med ;oP.. Så nu behöver inte jag bekymmra mig över vilket kött som jag ska grilla på midsommarafton.. Hunny antar jag vill ha kött men de finns lite karré hemma som han nog nöjer sig med :o)..

Sen att vädret är kalas bra, solen värmer så gott!.. Suttit o kollat på diverse väder-sidor o det verkar som solen ska hålla sig framme på midsommar :oD.. För oss som ska paddla så är det ju kanon i så fall :o)..

Nu börjar vi oxå komma framåt i renoveringen då hallgolvet ligger på plats, fönstrena (utom ett) sitter på sin plats :o).. Ikväll är det möte med mäklaren & fd husägaren 18.45 i Älmhult.. Projekt badrummet ska förhoppningsvis få ett avslut :o)..




Vardagsrummet med nya fönster & gardiner..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar