måndag 7 juni 2010

Den gångna helgen..

Kan bara beskrivas med två ord!.. LÖÖÖÖV IT!!..

Solen har varit underbart varm!.. Badat både fredags o i lördags hos Knas o Jullan :oD.. 19,5 grader var det i poolen.. O eftersom jag inte är någon badkruka så badade jag flera gånger!.. Älskar att bada!.. Stackarna kommer ju få sätta upp en bom med lås för att hålla folk (läs mig) ifrån sin pool ;o)..


Var i fredags i grillade hos Hunnys kusin, Magnus o familj (Marie, Felicia o Wilma (Wimla)..) Hur gott som hellst!.. Efter det så åkte vi hem o Hunny kröp till kojs då han skulle upp o jobba på lördagen.. Jag körde ner till Älmhult o gick på Wärkstan :o).. Hur trevligt som hellst för att vara nyktert ;o)..

Lördags var det badande igen, sen en lite snabbrunda på Hallaryds dagen, syster A behövde skjuts till sin J.. Vi passade på att äta lite då J stod för grillningen ;o)..
Efter det var det hem, slappade lite i solen o sen skulle Hunny ner till Älmhult o spela poker.. Så skjutsade ner han, när jag sen väl var hemma så gjorde jag lite mat o sen bäddade ner mig i soffan med en bok som jag aldrig tycks komma någon vart i.. Somnade så klart, så när Hunny ringde vid 02.30 va de bara att hämta honom..

Igår, söndag, handling stod på schemat.. Men mamma ringde o sa att vi var tvugna o hämta Vera.. Hon hade blivit biten av en hund o så var hennes nos o ögon alldeles igen kletade :o(.. Så vi hämtade henne först, sen åkte vi ner o handlade.. Snacka om att Vera drog till sig folk på personalparkeringen på Maxi ;o)..

Väl hemma så tog jag de lugnt på en madrass på gräsmattan med Vera.. Njöt av solen :o).. Hunny åkte o spelade golf en runda, sen grillade vi på kvällen :oP..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar