onsdag 16 juni 2010

Städa - Måla - Baka..

Jupp så ser min planering ut inför kvällen som kommer ;o).. Ska måla fönsterfoder i vårt sovrum, hallen o stora gästrummet.. Hinner jag med några fler är det bara bonus :o)..

Ska få de klara i alla fall så rullgardiner o persienn kommer upp till på fredag :o)..

Sen ska jag slänga ihop en glasscheescake som jag har lovat Putte att göra till på fredag :oP..

Sen ska det städas o donas så mkt som jag bara kan, får trevligt besök imorn kväll av Nilla o Kalle :o), vill ha det mesta i ordning då :o).. Men det ska nog gå bra med lite hjälp från Hunny så :o)..
.................

Idag lyser solen så varmt o gott :o), dock verkar det som den inte stannar till helgen :o(.. Får hoppas på att de har "spått" fel väder bara ;o)..

Men just nu tycker jag de är mkt tjabb om vädret gällande midsommar.. Men det spelar ingen roll, det regnar ju alltid på midsommar afton så varför skulle det inte göra det i år oxå :o/..

Vilket fall som så ska vi paddla kanot ett gäng o sen festa ;oD.. Skönt att håller sig någolunda på hemma plan oxå :o)..

Vet ni vad?.. 17 arbetsdagar tills semestern börjar!!! :oD.. Nedräkningen har börjat :o)..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar