fredag 27 augusti 2010

Älmhultsdagarna - Ensam..

Fredag, JISSES!!.. Har för mig att det nyss var måndag :oS..

Aja, ska absolut inte klaga ;o).. Älmhultsdagarna denna helgen då :oD.. Dock utan Hunny (som vanligt).. Tror vi bara har varit på Älmhultsdagarna ett enda år ihop, första året vi blev tillsammans, då hade vi förfest i lägenheten :o)..

Alla andra år har just denna helgen tajmats med Hunny´s domarutbildning som är hela helgen (2dagar).. Men men, trevligt att få sakna varandra lite oxå ibland, fast denna helgen blir verkligen hela helgen.. Han ska på poker ikväll, kommer hem o sover, åker till Växjö på domarkursen tidigt imorn o kommer hem sen eftermiddag på söndag..

Ikväll ska jag städa så in i bara den, tvätta o byta sängkläder.. Göra i ordning i gästrummen o dona.. SKA även hinna med att måla väggen i hallen som ska bli garderob.. Det är hur min kväll är upplagd..

Imorn ska jag in t byn o kolla läget, sen inom IKEA o handla lite smått till garderoben som skall börja inredas.. Förhoppningsvis hinna hänga lite krokar o sånt innan syster J o hennes gäng kommer på liten förfest där hemma :oD..

Sen bussen ner till byn, Sorello en liten stund o sen vidare till Wärkstan, bussen hem..

Jupp så ser min fred o lör ut.. Söndag ska jag bara slappa, syster J o hennes gäng ska sova över så de blir stor frukost, sen blir det inge många knop gjorda mer än att jag ska laga något gott till kvällmat när Hunny kommer hem :o)...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar