onsdag 11 augusti 2010

Middags planer o Helg planer..

Onsdag idag då.. Hmm, dagarna går väldans fort!..

Idag är jag o magen lite bättre överens, men känner mig helt slut.. Men som sagt, idag är det onsdag.. "bara 2 jobb dagar ikvar".. Få intala sig de, o fredagar brukar ju alltid gå lätt att jobba bara för att man vet att det snart är helg ;o).. Så det är bara att försöka göra det bästa av de, har börjat med att ta en "Powernap" under lunchen.. Intalar mig att det hjälper lite i alla fall i och med att man inte få sova hela nätterna pga magen som tvingar en till minst 1 toa besök..

Har försökt att ignorera det i nätterna då jag fick för mig att det hela kanske bara var en inbillning o dålig vana som blivit.. Men incke, gjorde det hela bara värre.. Men men.. Powernap it is!.. Sen får vi se...

Ikväll ska vi äta middag hos kära Crille o ta igen lite efter semestern o allt :o).. Få klura på vad vi ska ha o äta med kanske ;o).. Brukar bli något snabbt o lätt ;oP..


Sen sitter jag även o klurar på vilken film jag o Hunny ska se på fredag.. Just nu står det mellan Interception & Bröderna Karlsson..

Få väl se vilken film vi bokar :o).. Tanken är att vi ska äta lite gott o shoppa lite efter jag har slutat o jobba o sen kolla på en film :oD..

Passa på innan innebandy´n drar igång, för då blir det inte någon tid över ledigt för Hunny..


bilder: sf.se
Funderar även på om man skulle dra ihop ett gäng på lördag där hemma då det e Kvarnavallen, skulle vädret vara kasst så kan man bara stanna ikvar hemma ;o)..
Få se hur det blir med det :o)..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar