onsdag 25 augusti 2010

Lill Lördag..

Jahapp, då intalar man sig själv att nu har halva veckan gått.. Snart helg igen :o)..

Sitter o försöker komma ifatt på jobbet med allt, just nu försöker jag beställa lite kontorsmaterial.. Men mitt i allt börjar de tydligen med en uppdatering eller nått för allt bara stannade av :o(.. Men men, så ge de en liten stund till sen ger jag mig på andra saker istället o väntar med beställningen..

Hämtade ut min IPhone igår som varit på lagning.. Så blev inget målat då jag däckade i soffan en liten stund när jag kom hem, trode min bihålor skulle sprängas.. Gjorde så ont!.. Efter en alvedon, mkt snytande o sprayande med nässpray tog vi tag att göra mat.. Sen blev inget vettigt gjort mer den kvällen.. Så ikväll SKA färgen fram, är ju inte alls stor yta som ska målas, o släta ytor är de med :o)..



Kanske man kan få Hunny till att sätta upp mitt TREE träd med ikväll.. Hoppas han är så pigg så han kan hjälpa mig med det :o).. Stackarn, jag har smittat han så idag ligger han hemma nerbäddad dunder förkyld :o(..

Satt igår i kikade på IKEA´s hemsida o planerade lite garderobsinredning.. Får nog skissa upp lite oxå så jag inte handlar helt fel.. Vill ju kunna få in så mkt som möjligt i garderobern :o)..

2 kommentarer:

  1. Oh, den är ju så fin.Var ska du hänga den?Säg till när ni har tid för att träffas en runda.Om ni kommer hit eller vi kör ut till er.Vilket som.

    KRAM!

    SvaraRadera
  2. Japp det är jätte fint, ska försöka få tag på ett litet oxå, helst två men får se hur duktig jag är på att övertala min käre vän ;o)..

    Vi ska ha dem i hallen, direkt till höger när man kommer in, väggen mot köket..

    JA det hade varit kul om ni kunde komma hit någon kväll o äta :o).. Dock är det nog säkrast en kväll i veckan då Bengans innebandy nu drar igång så han är inte hemma så mkt om helgerna..

    Kramar

    SvaraRadera