fredag 20 augusti 2010

Väsk bekymmer..

Ja man har ju börjat planera sin inköp nu då det springer iväg en del pengar på allt som måste inhandlas..


Just nu funderar vi på vilken skötväska vi ska ha.. Tidigare var jag helt övertygad om att ha Skip Hop Duo Deluxe..


Men efter pratat med en del som har den o sen med andra om vad de saknar i sina väskor så kom jag på andra funderingar..

Sen åkter jag in till babyproffsen o kikade på väskan (Duo´n) IRL, inte riktigt vad jag har förväntat mig :o(.. Så den kommer det inte bli..

Föll för Skip Hop´s Dash Deluxe istället, den har vad jag känner vi behöver, samt att Hunny tyckte Duo´n var helt korkat gjord utan lock eller något sådant.. O så känns Duo´n lite väl djup..

Så vårt kvar varande problem är nu, VILKEN FÄRG??.. Huu..

Det står mellan Up Town Stripe o Pop Flower.. Så just nu väntar vi bara på att Babyproffsen i Växjö ska få in den i Pop Flower så vi får se hur den ser ut i verkligheten, då Up Town Stripe är mer rosa/beige i verkligheten o inte så röd som den känns på bilderna jag sett på nätet så vill jag se båda innan vi bestämmer oss..


Dock kostar Dash´en betydligt mer än Duo´n (hos babyproffsen).. Så jag vill vara riktigt säker på färgerna känns rätt, sen ska den ju matcha vagnen oxå ju ;o).. Men samtidigt inte vara alltför flick eller pojk´aktig..

Sen blir de nog i slut ändan att vi beställer den från nätet, billigast så ;o)..


Bilder lånade från babyshop.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar